25 Temmuz 2013 Perşembe

HERKESE MERHABALAR :)

Yeni bir videoyla karşınızdayım dicektim az kalsın :) efendim bu benim ilk postum olucak.
Biraz kendimden ve neler yaptığımdan bahsedeyim isterseniz.
Youtubede güzellik kanalım var.   http://www.youtube.com/user/melisabcingil
Video çekmeye bayılıyorum.İnsanlarla yüz yüze etkileşimde bulunuyormuşum gibi hissediyorum.
Video çekmeyı ne kadar sevsem de ve kendimi konuşarak daha iyi ifade ettigimi düşünsem de  yazmanın yeri ayrıdır hep.

Bu blogun içinde her sey olucak her sey ! :)
Videolarım,kamera arkaları,makyaj,gezip gördüğüm yerler,moda ,duygular ve son olarakda hisler ..

Her şey demiştim degil mi ? :)

Ozaman çok uzatmayıp dün nereye gitmişim ondan bahsedeyim size.
İstanbul çatalcada mükemmel bir yer var. Söyleyip söylememek arasında kaldım sankı :)
Şaka bir yana dağların içinde kesfedilmemiş bir kumsal. Evcik plajı.
Sadece çatalca halkı tarafından bilinen bir yer.
Genellikle sabah motora atlayıp yanımda kitabımı ,makinamı ve sağ kolum annemı alıp gittiğim bir yer.

Dün çekilmiş olduğum bir kaç kareyi sizlerle paylaşıyorum.









Bir sonraki buluşmamızı heyecanla bekliyorum..
Hoşçakalın..






 Youtube Kanalım : http://www.youtube.com/user/melisabcingil
Facebook Sayfam :https://www.facebook.com/melisabcingil?ref=hl
Twitter Adresim :https://twitter.com/melisabcingil




 

26 yorum:

  1. Neşesini sevdiğim :D Blogger olarak aramıza hoş geldin o zaman :) Yazılarının da videoların gibi güzel olacağına eminim. Başarılar dilerim şimdiden :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegım cok tesekkur ederıım :D umarım öyle olur :D

      Sil
  2. Ahh canım benım senı buralarda gorebılmek ne buyuk mutluluk nese getırdın vallahı bol bol yazı beklıyoruz artık ayrıca banada beklerım tatlım :)
    suvemakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııııııım cok sagoll umarım bebegım bol bol yazılar gelıcek :))

      Sil
  3. Allah nazarlardan korusun bitanem hadi bakalim yeni yazilarini bekliorum

    YanıtlaSil
  4. bloğun kanalın kadar ilgi bulsun nice paylaşımlarına canım :D

    YanıtlaSil
  5. Melisa abla hayirli olsun beğenerek okuyacağimdan eminim. Youtube kanalini zaten severek takip ediyorum :)
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. Melisacım,hoşgeldin aramızaaa blog alemine de :))) Nice yazılar ve takipçilere inşallaaah !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım cok tesekkur ederım inşallah :)

      Sil
  7. hoşgeldin aramıza..takip etmeye başladım..seni de beklerim ;)http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. aramıza hoşgeldin dünyagüzeli, eminim youtube kanalın kadar hatta daha da fazla güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım tesekkur ederııım insallah bıtanem :)

      Sil
  9. Hoş geldin , seni Ben bilmem eşim bilir de görünce , nerden tanıyorum ben bu şeker kızı diye düşündüm birazcık :) Sonra hemen youtube geldi aklıma:) Ondan beridir sık sık izliyorum videolarını , bloğu da aldım izlemeye ,bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiiim :D tabıkııı :)

      Sil
    2. ben bilmem eşim bilir kayıtlarının linkini gönderir misin izlemek isterim

      Sil
  10. Yaa gercekten cok guzelsin seni twitter dan instagramdan googledan takip ediyorum yani cok buyuk cingiliinimm takipcinim ::))

    YanıtlaSil
  11. çoook güzeel olmuş canım bende bloğuma bekliyorummm :D http://meeryemcan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. aleyna kayabaşı30 Nisan 2014 13:27

    çok tatlısın ve insanları kendine çekmeyi başarıyosun seni seviyorum

    YanıtlaSil
  13. Canım çok basarılısın :) bende bloğumu yeni açtım göz atarsanız sevinirim

    http://fatmaavci.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Merhaba melisa :) videolarini kisa zamanda basladim izlemeye ve mükemmel bi enerjin var .. Ve gerçekten cok dogalsin .. Basarilarinin devamini dilerim :)

    YanıtlaSil